Poszukujemy inspektora ds. drogowych w Referacie Gospodarki Komunalnej. Serdecznie zapraszamy do naszego zgranego zespołu!
Zakres wykonywanych zadań to m.in:
- przygotowanie, kompleksowa realizacja i koordynacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem chodników, dróg miejskich (naprawy, remonty, awarie, wprowadzenia i odbiory pasów drogowych, itp.), terenów zielonych, pomników wojennych i miejsc pamięci oraz zimowym utrzymaniem dróg i terenów publicznych – koordynacja „akcji zima” oraz sprawowanie nadzoru nad jej należytym wykonaniem,
- wykonywanie obowiązków zarządcy dróg gminnych, wynikających z ustawy o drogach publicznych, a w szczególności:
- opracowywanie projektów planu rozwoju sieci drogowej,
- opracowywanie projektów planów finansowania budowy, przebudowy, remontu i ochrony dróg oraz drogowych obiektów inżynierskich,
- pełnienie funkcji inwestora,
- utrzymanie nawierzchni dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich, urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogą,
- realizacja zadań w zakresie inżynierii ruchu,
- przygotowanie infrastruktury drogowej dla potrzeb obronnych oraz wykonywanie innych zadań na rzecz obronności kraju,
- koordynacja robót w pasie drogowym,
- przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i drogowych obiektów inżynierskich ze szczególnym uwzględnieniem ich wpływu na stan bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- wykonywanie robót interwencyjnych, robót utrzymaniowych i zabezpieczających,
- przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez użytkowników,
- przeciwdziałanie niekorzystnym przeobrażeniom środowiska mogącym powstać i powstającym w następstwie budowy lub utrzymania dróg,
- wprowadzanie ograniczeń lub zamykanie dróg i drogowych obiektów inżynierskich dla ruchu oraz wyznaczanie objazdów drogami różnej kategorii, gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia,
- dokonywanie okresowych pomiarów ruchu drogowego,
- utrzymanie zieleni przydrożnej,
- prowadzenie spraw związanych z roszczeniami i odszkodowaniami powstałymi w wyniku kolizji na drogach miejskich
Prowadzenie spraw związanych z:
- prawidłowym oznakowaniem ulic i placów oraz umieszczanie i utrzymywanie tabliczek z nazwami ulic i placów,
- roszczeniami i odszkodowaniami, w związku z kolizjami na drogach miejskich lub ich stanem,
- wykonywaniem obowiązków wynikających z ustawy prawo o ruchu drogowym,
- prowadzeniem książki obiektu budowlanego dla budynków Urzędu Miasta, fontanny miejskiej i tężni,
- przygotowaniem, kompleksową realizacją i koordynacją zadań związanych z remontami budynków Urzędu Miasta oraz budynków użyteczności publicznej,
- prawidłowością wykonywania usług na rzecz miasta przez Zakład Obsługi Piękne Miasto oraz inne podmioty,
- prawidłowością funkcjonowania fontanny, tężni, źródeł wody pitnej i instalacji nawadniających zainstalowanych na terenie miasta,
- monitoringiem nieczynnego składowiska odpadów komunalnych.
Poszukujemy osoby, która:
- ma wykształcenie wyższe techniczne,
- staż pracy – minimum 3 lata na podstawie umowy o pracę, w tym minimum 1 rok pracy przy przygotowaniu, projektowaniu, realizacji lub nadzorowaniu przedsięwzięć inwestycyjnych;
- zna przepisy wynikające z ustaw o samorządzie gminnym, drogach publicznych, o ruchu drogowym, prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych,
- potrafi samodzielnie rozwiązywać problemy,
- potrafi sprawnie i samodzielnie pozyskiwać informacje do wykonywania zadań,
- jest kreatywna, odpowiedzialna i odporna na stres, potrafi pracować w zespole,
- jest konsekwentna i precyzyjna w wykonywaniu powierzonych zadań;
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 7 czerwca 2024 r. pod adresem: Urząd Miasta Józefowa ul. Kardynała Wyszyńskiego 1 – Biuro Obsługi Klienta w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej
Pełna treść ogłoszenia: https://jozefow.bip.eur.pl/public/?id=230067 .
Zapraszamy!
(Miasto Józefów)